onsdag 14. desember 2011

Ny adresse til blogg og 2 uker igjen...

Rotet det skikkelig til på den opprinnelige bloggen, så har nå laget en ny. Tar gjerne imot råd og tips for blogging av noen som kan dette bedre enn meg (det vil nok si de aller fleste...). Håper jeg også har klart å ordne kommentarfeltet slik at dere kan kommentere!

I dag er det to uker til avreise. Om vi har kontroll? Nei!! Mye å gjøre på jobb for både Petter og meg, men min kjære har faktisk laget pakkeliste... (For ham selv, selvsagt.) Jeg har foreslått at man kanskje bør prøvepakke, for hvor mye får man egentlig i en koffert og en sekk? Jeg synes det er en stor utfordring å vite hva jeg skal ha med, spesielt når det gjelder sko!! Ellers tror vi at vi har det vi trenger- får flotte kofferter i julegaver fra mine kjære svigerforeldre og så har jo Petter vunnet en koffert i tillegg :) Se her:
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=256059707792272&set=a.143323339065910.31842.143304365734474&type=1&theater

Ha en fin førjulstid!
Anette



3 kommentarer:

  1. Tenkte jeg skulle bekrefte for deg at det går an å kommentere - jeg gleder meg til å "reise" med dere!! Silje

    SvarSlett
  2. Ja, nå funker det, Anette. Blogspot har jeg nada peiling på, ellers skulle jeg gjerne ha svart på kompliserte spørsmål..

    SvarSlett
  3. God tur fra alle oss på Kolbotn. Skulle gjerne vært i Sydney med dere, men vi har en snømåkeavtale den dagen.

    SvarSlett

Skriv gjerne en hilsen eller kommentar her: