torsdag 8. mars 2012

TENNIS OG SISTE DAG PÅ CASTAWAY, FIJI


TENNISLEKSJON FRA CASTAWAY 
OG
DESSVERRE SISTE BLOGGINNLEGG FRA DENNE ØY. 


Tennis kan lett bli sett på som en risikoFRI sport. 
Men utifra egne erfaringer med guttene mine kan jeg bare si at man må/bør hele tiden følge med, være våken  og rask i reaksjonsevnen. Dere vil se hva jeg mener utifra de neste bildene. 


Ole løp alt han var god for, rakk ballen- moser til, yes got it!


Obs, dukk! Noe rundt er på vei!


Greit å spille double med 2 gutter som skal skyte hverandre i senk. 
Det blir morsomme og spennende situasjoner av slik. 
Sander greide faktisk å dukke unna ballen, helt utrolig.


Mamma i lett og spenstig flygende stil etter ballen. 
Har ingenting å si om gjerdet står i veien. Denne ballen skal tilbake der den kom fra:)


Og med et lurt og fornøyd smil løper Anette også denne ballen lett inn. 


Sander med et stilrent forhand slag.


Men også Sander måtte løpe etter ballen. 
Glad og fornøyd rakk han frem og fikk den over nettet. 


Høye svev også på Sander. 
Hard smash tilbake, 40-0 til Sander. 


Ole, her i kraftige klyv, 
Sander litt usikker på hvor han bør gjøre av seg nå.


Nice forhand også på ham og...


han fikk inn noen server etterhvert som det luktet svidd av. 


Også jeg måtte strekke meg litt,


men jeg passer vel best som ballgutt etterhvert. 

Uansett skal ingen komme her og si at jeg tar lett på den oppgaven. Ballgutt er etter min mening kraftig undervurdert. 

Tennisskills eller ikke, vi trengte å bevege oss og vi hadde det kjempegøy.

Siste dag på Castaway så slik ut:


Kanskje like greit å dra. Eller????
Minnene mine vil uansett bli som bildene under:


Deilige dager på en fantastisk strand og på en fantastisk øy. 



Deilig mat har vi fått,
(og antagelig noen kilo ekstra også)


Sist men ikke minst: Å være så heldig å dele denne opplevelsen med en så fantastisk gjeng som disse tre her er, og som jeg er så glad i:):)
Takk fra Pappa Petter

5 kommentarer:

  1. Christine klanderud8. mars 2012 kl. 22:58

    For en nydelig plass;) God tur videre på reisen.

    SvarSlett
  2. Her hjemme ønsker vi helgen med skarve to dager fri velkommen..

    Kos dere videre på tur!

    SvarSlett
  3. Kjempe nydelig sted!<3 Savner dere utrolig mye!

    Kleeeem Marthe<3

    SvarSlett
  4. Kjempe fine, dere er blitt brune!! <3 Det var nydelig der!


    Savner dere kjeempe myyye <3 Gleder meg til dere kommer hjem! <3

    Stoooor kleem Rikke<3

    SvarSlett
  5. Fantastiske opplevelser :)
    God tur videre!!!

    Helene

    SvarSlett

Skriv gjerne en hilsen eller kommentar her: